FAQ

support_256px

Iată mai jos răspunsuri la întrebările cu care ne-am întâlnit cel mai frecvent. Dacă întrebarea dumneavoastră nu se regăsește printre ele, vă rugăm să folosiți formularul de contact pentru intra în dialog cu noi. Vom face tot posibilul să vă răspundem cât mai repede.

Cu ce sunt diferite produsele Arius Atelier față de alte produse similare?

Produsele Arius Atelier nu sunt produse de serie. Fiecare comandă este particularizată în funcție de solicitările clientului și de inspirația noastră de moment. În același timp, toate produsele Arius Atelier sunt realizate manual. Ne preocupă grija pentru fiecare detaliu, iar acest lucru se observă. Ne mândrim cu faptul că realizăm produse vesele și de o calitate excepțională.

Cum plasez o comandă?

Utilizați formularul de contact pentru a ne trimite informații despre produsele dorite. Nu uitați să ne furnizați și o metodă de a intra în contact cu dumneavoastră (de preferat numărul de telefon).

Care sunt modalitățile de plată?

La plasarea comenzii va trebui să plătiți un avans. În momentul ridicării produselor veți plăți diferența. Dacă livrarea se face prin curier, veți plăți diferența ramburs. Metodele de plată suportate sunt: cash,  tranfer bancar și ramburs.

Nu sunt din București. Ce se întâmplă dacă nu îmi plac produsele când le primesc?

Din momentul livrării produselor, aveți la dispoziție 24 de ore pentru a decide dacă sunt așa cum vă așteptați. În cazul în care hotărâți să nu păstrați produsele, aveți posibilitatea de a le returna, iar valoarea achitată drept avans vă va fi rambursată integral.

Îmi plac unele produse, dar vreau alte culori și/sau alte materiale. Ce se poate face?

Pentru început, luați legătura cu noi. Lucrăm cu ideile clienților la fel de bine cum lucrăm și cu ale noastre. În măsura în care putem procura materialele potrivite cerințelor dumneavoastră, vă stăm la dispoziție cu soluții personalizate.